luni, 6 aprilie 2009

sunt un om fericit..

sunt un om fericit pentru ca:

- nu ma trezesc zilnic la 7.15, si nu trebuie sa pierd 9 ore din zi la un job care nu ma reprezinta si nu imi aduce satisfactii...
- imi pot defini singura programul pe ziua in curs, sunt relaxata si ma gandesc cati oameni nefericiti exista care nu pot iesi din sistemul in care sunt prinsi...
- ma bucur de fiecare clipa si ma gandesc ca, in curand, zilele mele de concediu binemeritate vor fi o frumoasa amintire...
- pot gandi constructiv, creativ, fara constrangerile unui sistem stabilit dupa niste reguli prea putin gandite
- am timp sa ma pregatesc de sarbatorile pascale...
- pentru ca sunt invidiata de timpul liber pe care il am acum, pentru ca pot iesi in parc ziua la amiaza, pot dormi la pranz, mananc sanatos si am grija de dieta mea
- pentru ca nu am un job de la care sa vin nemultumita, care sa ma streseze si sa imi creeze insomnii
- pentru ca am un iubit care este alaturi de mine si ma sustine (pupici.....)
- pentru tot ce primesc in fiecare zi
- pentru ca viata e frumoasa!

7 comentarii:

  1. ca sa inteleg...e mai bine fara job?

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru moment e mai bine, si ce vreau eu sa spun este ca o autoincurajare. trebuie sa ma bucur de lunile astea libere si sa vad partea pozitiva a lucrurilor!

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca esti fericita!! si mai ales ca realizezi ca e un privilegiu... cica cei care fac ce la place si asta le aduce si bani, simt la fel!...poate e o provocare a destinului sa=ti schimbi stilul de viazta si sa-ti cauti propriul drum...altceva...

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca esti fericita si ca vezi diferenta...poate acest timp te va ajuta sa reflectezi la ceea ce iti doresti cu adevarat si sa incepi ceva mai constructiv si eficient pentru tine. Mult success si din partea mea .. FELICITARI :)

    RăspundețiȘtergere
  5. buna gabriela!

    multumesc pt urari si sper ca vocea mea interioara sa imi dicteze ce e mai bine pt mine :) si cat mai repede :):)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu te astept sa ne plimbam prin parc impreuna cu micutul Andrei... Pacat ca stai cam departe... Dar daca ai drum prin Drumul Taberei, noi suntem pe metereze!

    RăspundețiȘtergere
  7. heiii draguta!

    multumesc pt invitatie! eee sa vedem ca e departe rau Drumul Taberei,....

    RăspundețiȘtergere