luni, 27 aprilie 2009

poze de acasa

au trecut cu bine sarbatorile de Pasti, am mancat, am fost la slujba de Inviere si am adus lumina acasa, ne-am bucurat de soarele cald....

voi posta cateva fotografii facute la Baiceni- Cucuteni, satul in care s-a nascut mama mea draga...

tortul facut de mama...



Ana Campioana (la dans, la handbal..)



me and my brother, Costin



inca un Sfinx....:):)



Ana Campioana & Maria Bucuria









surorile mele dragi...:):) Magda & Cata



Zona de confruntare a trupelor nemtesti si rusesti in cele 2 razboaie mondiale... , zona in care s-au gasit obiecte ale faimosului tezaurului de la Cucuteni (descoperit in 1959 si expus la Muzeul National de Istorie a Romaniei din Bucuresti)




intrarea intr-o gospodarie...



ne-am intalnit si cu miorite laie, laie bucalaie...


doi prieteni buni..

Un comentariu:

  1. sister, nu puteai gasi o poza mai frumoasa cu mine? ti-as fi facut rating:):):):) zau....
    meda

    RăspundețiȘtergere