miercuri, 29 aprilie 2009

la multi ani alex!


alex al meu implineste un numar de ani.....

la multi si fericiti, da' fericiti ani sa fie mai halex!

sa fii iubit, ingrijit, mancat, spalat, parfumat...:):)

sa ai grija de veve, sa ii faci cadouri si sa o iubesti :):):)

sa fii (mai) increzator in fortele proprii, sa fii un pic mai activ, sa traiesti multi ani plini de bucurii si momente frumoase, sa ai parte de oameni care te merita, sa devii mai intelept pe zi ce trece, sa ai parte de multe experiente pozitive, sa ai ce povesti nepotilor....si stii tu ce mai vreau sa ai parte :):)

de obicei cand implinim anii ne apuca melancolia si ne gandim la vrute si nevrute... ba ca nu avem casa, ba ca jobul nu e cum ne-am dori (daca ar fi vreodata,...), ba ca prietena/ prietenul ne enerveaza si am vrea sa ne citeasca din priviri, ba ca esti prea gras, prea slab, prea inalt, prea scund etc... e un sindrom general, o teama ca imbatranim si nu am realizat prea multe lucruri...sau lucrurile pe care ni le dorim... ai vrea sa dai anii inapoi cu mintea de acum si sa profiti mai mult de oportunitatile care apar in viata, sa te bucuri mai mult si sa nu mai pui la suflet toate rautatile, ai vrea sa ai un echilibru pe toate planurile... personal, profesional, spiritual, echilibru pe care, daca nu il ai, il cauti necontenit si astepti ca cineva sa iti aranjeze pasii in viata si sa iti spuna incotro e calea ta personala...

puuup alex,

TE IUBESCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC



p.s. eu imi doresc de ziua mea (on a sweet november day) sa plec departe de oameni.... intr-un loc nou, fara sa dau de baut si sa raspund la telefoane,...

4 comentarii:

  1. La multi ani! Sa traiasca!
    Intrebare? Un pic mai activ... din ce punct de vedere? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))...MULTUMESC PTR URARI...O sa imi dau toata silinta sa le respect .... mai ales pe cele in care trebuie sa am grija de tine ....sa iti fac cadouri .... si sa te iubesc....si de ziua ta mai vedem.....DACA VEI FI CUMINTE :))...!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. raspuns pt ANONIM>>>>>
    daca il cunosti pe Halex, intelegi ce vreau sa spun :), daca nu, las raspunsurile in aer si imaginatia sa zboare....:):):):)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani pt halex si de la noi, meda&iuli! ii dorim muuuuulta sanatate si muuulta fericire alaturi de ralu (daca se poate, daca nu , intelegem:)))))
    pupici

    RăspundețiȘtergere