joi, 26 martie 2009

din colectia Recomandari: KILIPIRIM 2009







Recomand cu caldura iubitorilor de cultura, cea de-a 8-a editie a targului de carte, muzica si film la preturi reduse!

Targul a inceput la Sala Dalles din Bucuresti, pe 25.03 si se termina pe 29.03.

De pe site-ul organizatorilor am aflat ca reducerile vor incepe de la 30 % iar printre noutati se numara albumele de arta ale editurii Taschen - la preturi mai mici decat in magazine- si participarea unuia din cele mai mari anticariate din tara - Antic Exlibris.

Marturisesc ca astept in fiecare an aceste targuri de carti, pentru a-mi cumpara carti la preturi acceptabile si a respira aer foarte concentrat de cultura!

Anul acesta vreau sa imi cumpar 3-4 carti pe care sper sa le gasesc la preturi cat mai reduse. Maine voi testa terenul!

va pup


P.S. Cele 2 carti pe care mi le-am cumparat de la targ sunt: Ghidul sanatatii familiei - de la 200 RON in librarii la 160 RON la targ (e ceva reducere) si Planul sanatatii perfecte - de la 35 RON in librarii, la 15 RON.



Un comentariu:

  1. ralu, anunta-ne ce carti ai gasit!
    ai afirmat ca ti-e dor sa respiri aer foarte concentrat de cultura. dar, recunosc, nu prea stiu acceptiunile tale date notiunii de ,,cultura"! ce interese scripturale ai momentan?
    astept cu interes raspunsul.
    pupu de la meda

    RăspundețiȘtergere