marți, 2 februarie 2010

Visez - World Cup 2010


sa ajung la Finala Cupei Mondiale de Fotbal din Africa de Sud.


de ce?

1. am vazut in week.end filmul Invictus - (desi slab realizat) este un caz real de leadership al presedintelui Mandela (pentru mine un lider innascut)

2. intotdeauna am vrut sa vizitez Africa (mi se trage din perioada studentiei in care la Centrul Cultural Francez Iasi am cunoscut multi artisti de pe continentul negru)

3. Africa este culoare, viata, energie...

4. nu am fost niciodata pe un stadion la un meci de fotbal, si vreau sa merg doar la un meci mare, in alta tara.

5. vreau sa fac ceva inedit.

Pentru asa vis, merita sa joc la loto :D

Pana la startul competitiei mai sunt 128 zile si ....





Maybe it.s possible.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu