joi, 25 februarie 2010

deci, se poate!

am inceput ziua cu o veste buna.

acum aproximativ o luna am comandat pe net, la Meli Melo cateva produse in valoare de vreo 3 mil; o parte din produse insa, s.au dovedit a fi cu totul diferite fata de imaginile postate. am incercat imediat sa le returnez, dar cei de la Meli Melo s.au dat la fund... nu raspundeau nici la mailuri, nici la telefoane.

buun, daca asa se poarta ei cu clientii, am hotarat sa fac o plangere la OPC.

zis si facut, dupa ce am trimis un mail catre OPC am asteptat cateva zile raspunsul de la ei. apoi, am sunat sa vad care e stadiul reclamatiei. mi.au dat si un deadline in care sa revin cu un telefon sa vad cum s.a solutionat problema.

iar azi dimineata, cei de la Meli Melo, cu glas tremurand si cerandu.si scuze, mi.au spus ca problema se poate solutiona pe cale amiabila...:):)

deci, de acum se pare, voi fi un client fidel al OPCului.... (dar nu isteric)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu