marți, 16 februarie 2010

un om

am cunoscut un om care avea un vis.
am cunoscut un om care provenea dintr.o categorie sociala defavorizata - tiganii
am cunoscut un om care a dorit sa isi depaseasca conditia si care a realizat ca destinul si norocul si.l face omul cu mana lui. rasfatati ai sortii sunt putini si de multe ori nu realizeaza sansa pe care o au de a avea un alt start in viata.

pe Cristiana am cunoscut.o in AIESEC Bucuresti in perioada in care ma pregateam intens pentru un internship. din prima clipa m-a cucerit prin pofta sa de viata, curaj, minte deschisa si dorinta de a se dezvolta, usurinta cu care isi stabilea si mentinea relatii de care "profita" in sensul constructiv.

in prietenia ei simteam o retinere pe care am identificat.o imediat - e tiganca si se simtea ciudat inca, sa isi arate identitatea. se simtea prezenta prejudecatilor in randul tinerilor, dar mai ales la nivel mental decat practic. acum vad ca si.a depasit bariera care nu ar fi trebuit sa existe niciodata si care a facut.o mai puternica si mai speciala prin insasi eliminarea ei.

am vazut.o in traininguri de psihologie, a lucrat cu Andreea Marin, acum apare ca exponent al tiganilor pe pagina UNICEF-ului, a beneficiat de o bursa Fullbright in America (intre paranteze fie spus, am aplicat si eu pt acesta bursa dar de frica si vazandu.ma singura in State am renuntat dupa primul raspuns negativ), si cu siguranta voi mai auzi de ea.

iata interviul acordat UNICEF-ului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu