luni, 29 martie 2010

rezumat de nunta

incet incet incep sa imi conturez in minte ideile despre cum as vrea sa fie nunta mea.
incep sa am idei si sa ma gandesc la combinatii, noaptea nu mai dorm si imi inchipui , asemeni unui fotograf, instantenee de la nunta mea.

sunt un pic mai linistita acum, ca stiu ce imi doresc si ca imi vin zeci de iei bune si aplicabile (pofta vine mancand)

mi.am gasit si rochia pe care mi.a doresc, bineinteles cu ceva imbunatatiri care sa ii aduca un plus de unicitate si valoare.

am gasit multe firme care sa imi decoreze sala asa cum mi.o imaginez, cu materiale de calitate si bun gust. cer pareri unor persoane de incredere si primesc cele mai variate si diverse raspunsuri... eu mi.as dori lumanari pe mese, dar pt sor'mea creeaza impresia de fum inecacios, in timp ce pt mine creeaza o atmosfera calda, sofisticata, de restaurant de buna calitate, select, inaccesibil oricui. cum imi place sa fiu perfectionista atunci cand ma implic intr.un proiect, vreau sa fie toata lumea multumita si imi place sa cer pareri, sa fiu dezaprobata si sa gasesc numitor comun, cate un pic din toate, pentru toti.

fotograful si cameranul inca nu e stabilit, caut acele fotografii care sa ma reprezinte si la care sa ma uit cu drag peste cativa ani, vreau acel fotograf care sa ma inteleaga ce imi doresc si sa imi ofere calitatea de care am nevoie. vorbesc la telefon, scriu mailuri, compar fotografii, si nu in ultimul rand, ma uit la pret.

un blog foarte util este http://fotografinuntipro.wordpress.com/ si daca nu stii ce iti doresti, aici poti gasi cu siguranta ceva care sa te multumeasca.

marturiile, e cam devreme sa ma gandesc la ele... as vrea ceva mai deosebit..nu alune, bomboane etc..

in toata alergatura asta imi fac si o lista cu un buget estimativ al nuntii asa cum mi.o doresc eu.

din pacate, banii nu sunt un argument de neglijat, iar o nunta nu reprezinta intotdeauna un castig material, cat un comfort psihic pentru cel care s/a implicat

din punctul meu de vedere, partea estetica a unei nunti este lasata pe mana miresei, mireasa care primeste cele mai aspre critici (in tacere) in caz de rezultat sub asteptari (bineinteles, din "solidaritate feminina", in momente de plictiseala, pe la mese se diseaca elemente de decor si se analizeaza gusturile alese sau nu, ale miresei....) , dar si felicitarile in cazul unei reusite memorabile.

mar
revin cu detalii..

Un comentariu:

  1. Idei foarte originale! uite-te pe http://seelview.blogspot.com/ si http://www.ipernity.com/doc/seelview

    daca ai nevoie de detalii vorbeste cu el te-ar ajuta

    RăspundețiȘtergere