joi, 4 martie 2010

Curatenie de primavara


Sunt omul listelor.

la serviciu - lista cu TO DO, la cumparaturi - lista cu TO BUY, pt mine - lista cu TO READ, TO WATCH, TO VISIT....

in geanta, in portofel, in minte gasesti numai liste.

1. schimbare format blog

si blogul asta are nevoie de o reinventare. sterg ce nu mai citesc, adaog ce ma mai intereseaza.

l.am gandit conceput ca o carte pe care o deschizi si gasesti informatii despre carti, travel, muzica etc, site.uri pe care le vrei sa fie toate intr.un singur loc. acum nu il mai vad in maniera aceasta. voi incerca altceva, mai simplificat, in curand...

2. curatenie in garderoba.

am constatat ca m.am plictisit de multe haine, bijuterii, posete la care nu prea pot renunta pt ca sunt parte din mine, lucruri ce imi starnesc amintiri despre locurile de unde le.am achizitionat...
de fiecare data cand ofer ceva, constat dupa un timp ca ar fi mers bine la un anumte outfit...

dar, in curand voi renunta la ele....

3. schimb dieta.

de luni merg la aerobic, voi include mai multe sucuri naturale si salate in dieta.
4. stergere numere din agenda telefon
am zeci de numere de care nu cred ca voi mai avea vreodata nevoie. si totusi le pastrez...
why?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu