vineri, 29 mai 2009

revenire

cu scuzele de vigoare pentru cei care imi deschid pagina regulat, am revenit si sper ca de acum inainte sa pot posta curent pe blogul meu drag.

laptopul meu a fost rezolvat, sper ca sa fie definitiv si sa nu imi faca probleme cand e lumea mai draga.

in ultima perioada in viata mea s-au intamplat multe:

- m-am mutat cu jobul in Pipera si incep sa prind din regulile corpatiilor;

- am picat examenul la scoala de soferi dintr-o prostie, m-am inecat ca tiganul la mal. Exact la sfarsit, am atins oglinda mea de oglinda masinii parcate...si asta dupa ce am stat si am asteptat cu emotii cu tot, de la 8 dimineata la 14 dupa-amiaza, pe o caldura infernala, cu emotiile primului examen auto si cu gandul ca intarzii prea mult la jobul la care eram angajata de 2 zile;

- intre timp, cumnatul meu Iulian a devenit preot - in adevaratul sens al cuvantului - si a avut parte de o ceremonie grandioasa de hirotonisire la Bacau. Ca fiu al orasului, a fost hirotonisit la Parohia Narcisa, la care a mers de mic copil si unde si-a descoperit chemarea de a fi preot. Am asistat cu emotie la un ritual aparte, (cum vedeam in filme ca se intampla la Vatican) si ma bucur sa am parte de asemenea persoane minunate, educate, culte si cu o inalta tinuta morala in familie!

va pup,

ralu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu