miercuri, 20 mai 2009

inca un pas

azi am dat examenul de teorie pe care l-am luat fara probleme.

mai am un pas si devin soferita cu acte in regula. de fapt, pasul asta este un pic mai mare pentru ca sala am luat-o, acu' sa vad traseul ...
m-au programat dragutii de ei in alta zona decat cea pe care am tot strabatut-o in lung si in lat... off off..

hai sa am noroc@!

p.s. am fost in noul sediu al politiei din Pipera, si am ramas placut impresionata de curatenia si de organizarea de acolo... hai ca se poate si la noi!

3 comentarii:

  1. Felicitari !!!!!!!!!!!! Hai ca mai este un pas......BAFTA

    RăspundețiȘtergere
  2. io am auzit ca ai picat...

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari si bafta in continuare! (Asta daca nu deja ai dat si traseul).

    Sa stii ca sediul din Pipera este si foarte operativ. Eu mi-am schimbat permisul si talonul acolo. Le-am luat in aceeasi zi, fara sa platesc taxe suplimentare si fara sa stau la cozi interminabile. Nici nu se compara cu haosul de la Udriste.

    RăspundețiȘtergere