miercuri, 6 mai 2009

imi plac bananele:)

Scuze in primul rand pt ca postez atat de greu, laptopul meu este in perioada de criza sau e la menopauza pentru ca nu ma lasa sa il accesez mai mult de 15 minute dupa care abdica irevocabil...

In al doilea rand, cui nu-i plac bananele?!...

Eram ieri la Unirii zona intens populata si de turistii straini care ard de nerabdare sa vada si sa intre in faimoasa Casa Poporului...
2 prietene, la vreo 20 de ani stateau de vorba la marginea trotuarului... amandoua aratau foarte bine fizic, urate nu erau, dar cu moravuri usoare pana peste cap...
Una dintre ele era o bruneta focoasa, cu panglica galbena in par, tricou mulat galben, pantaloni galbeni, mulati (de unde iesea un fund mai ceva decat al lui J Lo..), pantofi galbeni cu platforma ... (mai erau si unghiile... ei, pe acestea le-am omis.... probabil erau tot galbene..), si iti lasa impresia ca e toata un soare intr-o mare de oameni gri, intr-un cuvant galben addicted...
Nu era destul ca atragea atentia prin aceasta culoare, dar avea in mana o banana, mare, mare care era desfacuta aproape toata si pe care o tinea vertical, in mana stanga... Timp de 5 minute, cat am asteptat tramvaiul, m-am uitat atent sa vad daca macar gusta din bunatatea aia de fruct (imi era si foame de acum..) ... Si nu eram singura care astepta momentul acesta de apogeu al experientei ei stradale, cred ca toti din statie salivau... (unii la banana, altii la ea...)... In schimb, vedeta noastra de Dambovita, statea la povesti cu prietena ei, vadit constienta de faptul ca atragea privirile mai ales datorita acelui fruct dezbracat de hainele lui (saracul de el..) si lasat asa in pielea goala, in plin centrul capitalei...

A venit tramvaiul si din pacate, nu am vazut finalul povestii... fie a fost agatata "intamplator", de vreun fomist, fie banana a abdicat si a apucat-o anemia, a pierdut din puteri si deci din pozitia consacrata...

Oare aceasta o fi o noua tehnica de a agata in vremuri de criza..? platesti una si primesti bonus si un fruct, ca doar "dragostea" (de care o fi ea, trece tot prin stomac?...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu