miercuri, 6 ianuarie 2010

2009 versus 2010

La inceput si sfarsit de an, inevitabil incerci sa iti faci un bilant.

La o scurta recapitulare a lui 2009 am realizat ca nu am evoluat prea mult – din pacate-, ca nu am avut obiective clare pe care sa le urmaresc si deci, nu am avut nici macar ce sa bifez.

Sa incerc o scurta recapitulare:

  1. mi-am schimbat jobul – lucru destul de important pentru confortul meu psihic si material. Am renuntat mai mult fortata de imprejurari – la un job banal intr-o companie greceasca ce acum imi este la fel de nesemnificativa ca si pana in momentul la care m.am angajat. Un sfat pentru cine vrea sa il urmeze: nu te incredere in greci pentru ca sunt cei mai lipsiti de cuvant (si caracter) popor pe care l.am cunoscut. Desi nu imi place sa creez cutii imaginare in care sa includ o multime de oameni si desi nu imi plac categorisile in general, niciodata nu imi voi incredinta forta si energia si puterea de munca unei companii cu manageri greci si niciodata nu voi pune aluminiu la casa mea…cu siguranta – si nici nu il voi recomanda . (na’ ca am spus.o si pe asta)!
  2. am urcat cu familia pe munte – Durau – Cascada Duruitoare. Nimic mai placut decat sa petrec concediul alaturi de cei dragi, surori, nepoti, parinti, catel.
  3. am inceput scoala de soferi – desi nu s-a concretizat in mult asteptatul carnet de sofer.
  4. am fost ceruta in casatorie – desi nu a tinut de mine, este totusi un pas important si un lucru de bifat pe 2009
  5. m-am mutat in casa noua – desi nu este a mea, se afla intr.o zona centrala ff linistita inconjurata de tei – mda…si de un miros divin primavara, aproape de parc.
  6. am fost la HIPODROM pe 1 martie - cadou de la Alexutu
  7. si cam atat .

Iar pentru ca 2010 sa nu ma prinda la sfarsit la fel de nepregatita ca acum, iata ce lista am de bifat anul acesta:

  1. sa iau carnetul de sofer (nimic nu ma inspaimanta mai tare ca esecul meu privit de cei din jur. De fapt dezamagirea mea e mai mica decat dezamagirea ca i.am dezamagit pe cei ce credeau in mine)
  2. poate fac nunta JJJJ
  3. mers la sala - aerobic
  4. de urcat pe un munte
  5. de mers la cursuri de spaniola
  6. poate ne cumparam casa
  7. de citit cel putin o carte pe luna
  8. de mers la un spectacol de teatru in fiecare luna
  9. de vizitat Londra (deja am biletele luate)
  10. de avansat in cariera – job rotation
  11. de mentinut relatiile cu anumite persoane care ma ajuta sa ma dezvolt (le stiu eu care)
  12. Anul asta voi face totul mai bine: relatia va merge mai bine, voi manca mai sanatos si mai DES, voi face sport mai mult, voi rade mai mult, voi face fapte bune mai multe
  13. voi iesi mai mult in natura
  14. poate imi cumpar un catel – aici la Bucuresti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu