miercuri, 11 noiembrie 2009

ziua de nastere - cum o petreci?

pt multi o grea alegere, ziua de nastere starneste mereu intrebri.... cu cine sa o petreci, cum, unde?

pt mine e greu de ales.

1. as putea merge in club, cu colegii sau cu cateva prietene... dar nu ma mai incanta genul asta de distractie.. (de cand m.am domesticit sa tot fie vreo 2 ani jumate, nu ma mai distrez deloc in cluburi..)

2. as putea pleca cu Halex undeva departe, in afara sau in tara, dar nici de asta nu am chef ..pur si simplu nu imi vine sa mai calatoresc (atentie...acum cand e frig afara !)

3. as putea merge acasa sa sarbatoresc cu familia, cu nepotii & catelul...dar nici sa merg vreo 5 ore cu masina nu ma incanta...

4. sau sa merg la shopping all day long si seara sa beau un pahar de vin rosu alaturi de Halex... si sa ne uitam la un film bun?

eh...?

mai am o saptamana sa aleg.

27 de ani..e eeee ce varsta!!! :):)

5 comentarii:

  1. dk seara se incheie cu sex sex sex e o seara cu adevarat reusita .

    RăspundețiȘtergere
  2. :):):)
    nu putea sa lipseasca cireasa de pe tort, acest ingredient hot al oricarei relatii:)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu consider ca sex-ul e cireasa de pe tort...e de fapt ingredientul principal

    RăspundețiȘtergere
  4. era cireasa de pe tort, in contextul unei zile de nastere cat mai reusite!

    :) si este un ingredient principal, dar daca nu are si alte ingrediente secundare, adiacente,cu care sa il amesteci, atunci nu poti crea un tort pe viata:)

    RăspundețiȘtergere
  5. de acord.....foarte bine punctat

    RăspundețiȘtergere