miercuri, 11 martie 2009

primele impresii

tocmai am fost disponibilizata de la o "mare" companie greceasca... o companie care sucks in adevaratul sens al cuvantului, dar despre care am sa refuz sa vorbesc tocmai pentru ca nu mai merita atentia mea.
la 26 de ani ma simt ca la 20, timpul meu liber dintr-o data capata un mai mare contur in viata mea. nu trebuie sa ma trezesc la fix 7.15 every morning si sa ma grabesc sa fiu la firma la timp.
am timp acum sa citesc - o lista lunga de carti asteapta sa fie bifate- , sa imi aranjez prin lucruri, sa le schimb ordinea, sa vizitez expozitii adica sa ma ocup de propria mea persoana si sa imi acord mai multa atentie...

10 comentarii:

  1. Salutare libertate! Ma bucur ca sunt prima care sa comentez...transmit in direct din "inchisoarea" numita "JOB" : aici totul e in doua culori , gri se prezinta totul in jur si rosu-turbat privesc toti spre cel aflat in libertate,,,,lanturile nu sunt in afara incintei sunt in oamenii din ea si de aceea sunt asa de greu de rupt... incheiem transmisiunea ca se schimba deja culoarea acestui blog dreagutz!!!! Va dorim sa profitati la maxim de acest MOMENT-de-libertate!! o zi super Catalina

    RăspundețiȘtergere
  2. hahaha "prima care sa comentez"!!! emotiile vorbeste!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna cata!
    merci de aprecieri.. te pupp

    RăspundețiȘtergere
  4. buna ziua Romania! Ce tzara frumoasa si ce oameni urati ...si mici-mici... ei bine nu toti sunt asa, doar marea lor majoritate! si ce e deranjant e ca e invers proportional ca la inaltimea fizica : cu cat e omul mai marunt, cu atat se vede mai bine,..si noi la umbra lor...pai pana cand ? ce dreptate ai cu spitalele,.,vorbesc in cunostintza de cauza...ca am nascut si eu pe acolo..nu vreau sa comentez ca mi se face lehamite , nu de alta dar "aceasta este tzara mea si neamul meu cel romanesc,,,aicea eu sa mor as vrea, aicea vreau eu sa triesc!!" hai sa ne auzim de bine! Ralu mai posteaza ceva in genul tau : adica ce vezi frumos in jurul tau! Ca totusi,"au inflorit campiile , ceru-i ca oglinda'"..right , nu si in Bucuresti! ei...gasesti tu ceva. Cata

    RăspundețiȘtergere
  5. buna, ralu! ma bucur pentru timpul tau liber, mai ales ca tocmai mi-ai spus ca vrei sa incepi scoala de soferi. acum ai numai bine timp suficient pentru asta. interesanta si noua ta ocupatie, de traducere.
    sper ca viitorul tau job sa fie ceva pe gustul si sufletul tau!
    te pupa meda

    RăspundețiȘtergere
  6. am uitat sa te felicit pentru nepotel! sa-i dea Dumnezeu multa sanatate si o viata frumoasa!
    nu uita sa-l feliciti si pe alex...cred ca e tare mandru!:) pup
    meda

    RăspundețiȘtergere
  7. heyyyyy
    daca n-ar fi surorile mele dragi , cine mi-ar mai face mie trafic..? :):):)

    puuuuuupuloi:)

    RăspundețiȘtergere
  8. sister...usor cu cu pupu, ca iese altceva:)))
    pupuc
    meda

    RăspundețiȘtergere
  9. raluc, da' nu poti sa-ti pui mai multe poze? ca sa te vedem, asa, mai bine....:)
    madaluna

    RăspundețiȘtergere
  10. magda..sper sa am timp sa imbunatatesc blogul...:) vreau si eu sa pun mai multe poze..:) sa vad cand am timp... puuuuuuup
    p.s. poti sa scrii comentarii si la urmatoarea postare, nu doar aici, la "primele impresii"

    RăspundețiȘtergere